четвер, 21 лютого 2019 р.

Продовжується фестиваль інноваційних уроків для вчителів 1 класів

     Сьогодні на розгляд гостей та адміністрації шкіл були представлені два уроки вчителів Нової української школи: 


   Волкової Ірини Іванівни спеціаліста вищої категорії, старшого вчителя Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7. Урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ. Дизайн і технології" за темою "Харчування і здоров'я. Сервіровка столу";












       Туркової Ольги Вікторівни вчителя (вихователя ГПД) Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5. Урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за темою "Звірі".


















         Вчителі вміло і впевнено вели дітей по стежці від "я знаю" до "я вмію". Цікава інформація вчителя плавно переходила у практичну діяльність. Першокласникам було цікаво, а все, що цікаве добре засвоюється! Невимушеність, розкутість, посмішки на обличчях дітей, правильно організоване спілкування - все це заслуга вчителів! Ми побачили не безпорадних першачків, а вже готових до звершень учнів, що позитивно налаштовані на навчання. Так тримати! Хай навчання буде в радість всім учасникам процесу. Вчителям бажаємо натхнення у творчості і успішних школяриків!







Немає коментарів:

Дописати коментар